jag är inte feg, bara mogen :)

Vissa personer, (vill inte nämna några namn) men en del tjejer som går i min klass är tyvärr för mycket eller för bittra. Jag bryr mig inte egentligen, för jag känner inte personerna och jag vill heller inte göra det längre. 

Men eftersom att en del verkar TA ÅT SIG av saker de läser/hör så vill jag bara göra några punkter klara eftersom jag har brist på att göra just nu och känner att jag kan skriva av mig lite.

1. Om du läser det här och tar åt dig, så kanske du borde bättra på din attityd flicka lilla för om du tar åt dig så ligger det väl en sanning bakom allt.

2. Om du tror att jag är en person som sitter bakom datorn och leker allan och inte vågar konfrontera dig i verkligheten, varsågod kom fram och visa att du vågar konfrontera mig istället för att sitta och himla med ögonen bakom allas ryggar. Tro mig, jag är den sista som kommer att backa.

3. Om du heter Linneá (sötnos), Mikaela (sköning), Jessica, Filippa, Pamela, Stina, Eveline, och Madde ska ni inte ta åt er av det jag nånsin skrivit :)

Haha, nu måste jag gå och skratta lite åt det här.. för det här är ju dagisfasoner :)

Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: zit.

SNAAAAAAAAAAAP :d haha, kom på engelskan imorgon!!! / zarah

2009-09-24 @ 19:58:07
URL: http://infamouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0