illamående..

Fyfan vad jag hatar att må illa! Vaknade upp med värsta huvudvärken imorse.. har typ haft huvudvärk i 2 veckor i rad nu.. undrar vad det beror på, jag kanske behöver glasögon. Åt väldigt lite frukost eftersom jag inte hade någon större matlust, och självklart ska mina föräldrar ringa typ 2 minuter efter att jag ätit klart o säga att hela familjen ska ner till donken och äta lunch.. lyckades få i mig en halv cheeseburgare! wiie!

Taskigt läge, kom hem och tittade på tv ett litet tag och kände att jag blev hungrig, åt en halv karins lasagne och kände att jag va helt nära på att spy? WHATS HAPPENING TO ME?!?! :( nu sitter jag i husby hos en vän och väntar på att maten ska bli klar..men vill ni veta nåt sjukt konstigt? ..jag har fortfarande ingen matlust? ..de här är inte okej, jag av alla personer ska inte behöva känna såhär haha, måste ta och kolla upp det.

Det här va ju ett lika intressant inlägg som alltid, kan tänka mig att mina matvanor och mitt illmående intresserar er sjukt mkt, därför var jag så generös och delade med mig om det :)

Imorn börjar dansen, det ska bli kul :) Men har ingen aning om vilken tid det börjar så jag måste kolla upp det snabbt, ha en bra kväll kära läsare.

Nu ska jag gå och fortsätta vara social.

Peace n love / N


Kommentarer
Postat av: sanii

I miss u Naaaaaz!! :(

2009-09-05 @ 21:09:26
URL: http://saniitha.blogg.se/
Postat av: Yasmin

DU är vacker!!!

2009-09-05 @ 21:43:06
URL: http://ilovefood.blogg.se/
Postat av: Jennica

g........ :O

2009-09-05 @ 21:48:01
URL: http://jenniica.blogg.se/
Postat av: Pejman

Kära Maya du kan gå och dö i ett hörn så blir alla nöjda och glada :D PUSS OCH KRAM FUCK FACE

2009-09-06 @ 07:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0