HYYYYYPEMODE

Dagen började ganska segt, vaknade klädde på mig fixade allt jag skulle fixa och drog till Max för att äta med tjejerna. Farah har kommit tillbaka :D, märkte hur mkt jag saknat henne nu när jag träffade henne haha för rolig. Jag älskar att det är så skön stämning i skolan men folket, och speciellt tjejerna, vi har alltid så jävla kul tillsammans och garvar så vi gråter.. okej bara jag som gråter för det är tydligen nåt fel på mig, får tårar så fort jag börjar skratta men iaf, kärlek till er tjejer haha <3

..iaf efter det gick jag till skolan, hade bara en lektion så det va skönt och vi gjorde inte så mycket förutom att jag och mickis larva oss med tanke på att läraren knappt va i klassrummet (har lite bilder också). Var ute en stund och drog sen till jobbet, och av nån anledning gick tiden galet fort idag för jag, sabine och hafsa och emma satt och babbla bort hela passet haha, men det var nice och sen när jag slutat fick jag skjuts hem av en vän :) Nu är jag hemma och är fortfarande ganska pigg, vilket är olikt mig vid den här tiden efter en lång dag. Men ska gå och titta på tv snart, har nyligen börjat följa en spansk serie som heter "Victoria" men den är dubbad till persiska haha, fråga inte varför men den är verkligen skit bra.

Hoppas ni haft en bra dag :)



p.s Jenka japag sapaknapar dipig

dd


Sötnosen :)


j

Inte lika söt..


Fattar inte varför bloggen är så seg, det går typ inte att ladda upp fler bilder, men ni får titta på dom här så länge haha :) varsågod mickis :D



Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Jennica

saknar dig oxå juu :(



säg att du jobbar imoorn?

2009-09-01 @ 22:34:36
URL: http://jenniica.blogg.se/
Postat av: Farah

NAAAAAAW VA GULLIGT :D jag saknade oxå dig och ditt vackra ansikte <3 <3<3<3<33333333 hahaha

2009-09-02 @ 13:38:26
Postat av: mickis

haha har du kvar bakgrunden på din mobil jag fixa? ;)

tack naaz för de fina bilderna =) PUUSSEN

2009-09-02 @ 15:03:11
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0