Heidi, Speidi, whatever..

Godmorgon mina kära läsare! Vaknade nyss upp med världens magont av nån anledning, fett dåligt start på dagen ofcourse.. men man ska inte klaga, kunde varit värre :)

Kollade runt lite på nätet, och hamnade av nån anledning på en sida med skvaller om Heidi Montag och Spencer Pratt, ni vet väl vilka det är? The Hills "stjärnorna".. jag skojar inte dom måste vara de mest kändiskåta paret i Hollywoods historia.

Spencer har gått waaaay out of line genom att säga, att MICHAEL JACKSON som nu har dött och är i himlens (r.i.p) själ har gått in i Heidi och det är det som får henne att sjunga så bra... omg har ni hört henne sjunga? Om jag klagar på Britney, vad fan ska jag säga om det här då? haha.. och tydligen så har hon gjort en cover på Playboy Magazine, och Spencer är så överlycklig över sin nakna retuscherade fru, så han svänger runt med tidningen överallt där han ser en papparazzi fotograf, FETT SYND!!!!!!! HATAR DOM!

Och innan ni klagar på att jag klagar på alla så jag har faktiskt rätt att hata dom haha, jag hatar Spencer för att han är störd och manipulerande som ni kanske sett på programmet och Heidi för att hon är såååååå jävla naiv och låter honom trampa på hela hennes familj OCH henne..

Spencer verkar alltid vara beredd på att ha tidningen uppe..fett synd..
ss

Samma tidning IGEN! haha ser ut som att de låtsas att de inte ser papparazzin..
ss

Surprise, surprise!
ss

Här uppträder hon, HAHA "Heidi goes Britney.." kolla kläderna, what is this? 90-talet eller?
ss
Bilder tagna från posh24.se

En annan grej som är sjukt pinsamt, är att hennes låt finns på youtube FEATURING SPENCER PRATT, HAN RAPPAR?!?!?!?! HAHAHA asså hur långt kommer det här gå egentligen... whats happening to the world :(

Vad tycker ni om det här?





Iaf, nu ska jag lugna magen med lite frukost :)

Ha en bra dag så hörs vi lite senare!


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Jenny

sjukt trött på det paret = P

2009-09-16 @ 11:39:48
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/
Postat av: jenny

Att dom orkar... =/

2009-09-16 @ 14:48:26
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0