Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen, och det är eftersom jag bad mina föräldrar igår kväll att tvinga mig upp från sängen idag, för annars hade jag antagligen blivit sen som vanligt... märker nu dock att jag missat första lektionen TYPISKT!! Iaf, igår var jag hos tandläkaren och det är sjukt vilken tandläkar skräck jag fått sen sist jag va där, jag fick liksom 2 sprutor och det blev inte bedövat så jag nån lugnande tablett att ta nästa gång jag skulle komma tillbaka hemskt..

..men iaf när jag va i spanien så var jag ute och shoppade, helt plötsligt blev mitt tuggummi ganska krispigt haha en bit av min tand hade gått av, fett jobbigt och eftersom jag inte vågade gå tillbaka och laga så har jag skjutit upp det i två månader, som sagt gick dit igår fick en hel spruta för ett litet litet ingrepp, och FYFAAAAAAN vad det gjorde ont efter att bedövningen släppte. Har fan lagat den här tanden MINST 5 ggr nu och det gör fortfarande ont? Går det verkligen inte att laga tanden, eller är det min tandläkare som är keff? :(

Någon annan som har tandläkarskräck?

ss

Ska gå och äta lite frukost och sen möta mickis o gå till skolan :)

Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: amandaN

men tönt uppdatera :(

2009-09-09 @ 22:22:17
URL: http://amandaniva.blogg.se/
Postat av: insam

hahahahahaha krispig

2009-09-10 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0