don't stop 'til u get enough

Hej bloggen! :)
Jag är så sugen på att göra om lite på mitt utseende och det kommer hända snart eftersom att det är löning 25e wiie! Hade tänkt tona håret svart, fixa nagelförläning med nåt snyggt mönster, shoppa nya kläder även fast det kändes som att jag köpte en massa när jag va i spanien i somras, men det var faktiskt inte så mycket, utan mest höst jackor och sånt. Ni ska få en lista här, så får ni se vad jag menar :)


dfh
Naglar i den här stilen, nån fin färg på topparna, har hört att Kiana gör jättefina naglar.

ss
Skiiiit fina fest skor, minns inte vart dom är ifrån..

kjh
Och dom här, fast de är lite mer alldagliga fast de funkar ju på fest oxå.

jh

Och så vill jag såklart har världens vackraste tjejs hår haha:) Kim Kardashian!


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: mickis

älskaaaar dom 1a skorna, vad kosta dom katt?

2009-09-13 @ 13:15:12
URL: http://preach.blogg.se/
Postat av: Armin

äntligen någon som delar min åsikt om att hon är världens vackraste.

2009-09-14 @ 17:57:42
URL: http://azam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0