Bloggtorka.

Nu ska ni få veta en sak.. jag har fått låna min brors mobila bredband och kan därmed uppdatera bloggen mer ofta än vad jag har gjort senaste dygnen :) Kulit.. Jag har iförsig inte alls mycket att skriva om med tanke på att jag inte har humöret på topp, vet inte riktigt varför, men så kan det bli ibland.

Imorgon är det min födelsedag, känns inte som det men jag antar att det blir så när man väl passerat 18 som man så gärna ville bli!

Eftersom att jag ganska snabbt blir trött på saker, så var jag tvungen att piffa till mina naglar med lite glitter, visst blev det nice? Viva la diva nagellacken finns i fett snygga färger, men det är inte världens bästa kvalitée på lacket..

f

Dagen vi var i vällingby lyckades vi ta några foton, jag var typ helt nyvaken/nyduschad så vi kan ignorera mina morgontrötta ögon :) Zeinabs ögon däremot är inte att leka med.. hon har typ ljusgröna.. mm :)

s

Och så fick vi en bild på fina Jenka som också hakade på :) (haha bilden ser reutcherad ut, fast den inte är de:S )

f

Den otroligt goda maten, kan ni gissa vad det var? Haha..

d


Så ja.. nog med det otroligt intressanta inlägget. Nu ska jag dra iväg, vart vet jag inte..

Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Så jääävla fina tjejer!!! :D

2009-10-03 @ 18:44:17
URL: http://ilovefood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0