Björn Axén

För ett tag sen köpte jag ett serum till håret från Björn Axén som både luktar gott och är skit bra för håret. Jag som har ganska torrt hår får superlent och glansigt hår när jag lägger några droppar av serumet antingen efter att jag kommit ut från duschen eller innan och efter jag plattar det. Det är speciellt ett bra tips för de som har torrt eller slitet hår, den kostar inte alls mycket heller.

sd

Finns att köpa på eleven.se för bara 145:- eller om ni vill köpa den ute i affären så tror jag att den finns på både kicks och åhléns :D




Och för er som aldrig färgat håret, snälla gör aldrig det! Det är sjukt hur mycket det sliter och skadar håret. Jag har färgat minst 100 gånger..hittade en bild nyss när mitt hår var helt obehandlat, så himla glansigt och fint naturligt, hur många produkter jag än använder i håret idag så kommer jag aldrig få sån glans och lyster i håret igen :(

dd

Otroligt vackert ansikte jag vet, haha nej men det här var när jag var 14 år eller nåt, så det var ju några år sen. Vill spola tillbaka tiden :(


Peace n love / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0