BEYONCÉ KNOWLES

Den 13:e Maj, 2009 var jag på Beyoncé's konsert i Globen tillsammans med min vän Negin. Jag hade planerat lååångt innan biljettsläppet att jag skulle gå på konserten, men av olika anledningar så slutade det med att jag stod där utanför globen 3 timmar innan konserten skulle börja och köpte biljett. Negin hade inga planer på att följa med men det gjorde hon och hon ångrade sig inte en sekund.
Beyoncé
är en så sjukt bra performer och man kan inte sluta kolla och få myror i brallan till hennes uppträdanden.

Min älskade vän Vida som delar lika stor kärlek till henne som jag gör, var på konserten när hon var i Göteborg dagen innan, och hon hamnade längst fram och beskrev upplevelsen som något otroligt, hon berättade att hon grät nästan under hela konserten. Jag tyckte att hon överdrev, men så stod jag själv där dagen efter som en fontän hahaha. Hon lyckades även fota henne, och fick ganska bra bilder. Har dock inte alla, men här får ni se två av dom.


Här uppträder hon låten - Ave Maria, helt änglalikt..
jj

Och här låten - Hello
j

Här nedan ska ni få en lista på mina top 10 favoriter av alla hennes låtar genom tiderna:

1. Scared of lonely (bästa)
2. Get me bodied
3. Irreplaceable
4. Broken-hearted girl
5. Dangerously in love
6. Halo
7. Flaws and all
8. Amor Gitano (som hon sjunger på spanska i en duett med Alejandro Fernandez)
9. Listen
10. Hello


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: sanii

Jag håller med dig Naz! Scared of lonely är bäst!!! <3

2009-09-15 @ 21:37:41
URL: http://saniitha.blogg.se/
Postat av: Vida

HAHAHA överdrev ha :P:P Akh nazanin, va snabbt det har gått. Önskar jag kunde spola bak tiden :( PUSS

2009-09-17 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0