Don't hate what you can't imitate

Haha, har fått en del kommentarer av en person som kallar sig för "Maya" och som skrivit en helt massa onödig skit. Det roliga är "maya", det är ju så jävla synd att du inte kan skriva ditt riktiga namn och vem du egentligen är.
Tydligen så känner du mig med tanke på att du vet att jag har ett svart bälte i karate osv osv. Allt du har skrivit om mig vet du själv att du har skrivit för att du är en stor hatare. Jag gillar såna som du, faktiskt. Det är såna som du som får mig att känna mig viktig och att mitt liv är såååå intressant för dig att du ens tagit dig tid att sitta och skriva ett halvt A4 till mig och snackat helt jävla massa bullshit.

(btw, Du verkar tydligen ha problem med din andedräkt och svettlukt eftersom att du rekommenderar mig ett par produkter som du själv testat på, bra där!)

"Lilla gumman, jag tycker synd om dig. hur kan man i din situation skriva en blogg??? ditt liv måste ju vara det mest tråkiga liv som finns. sen om du tror att du är fin så kan du ju bara glömma det du liknar en persisk får skalle"

När du skriver i min situation, hur menar du då? Vad har jag för sitatuation för att inte kunna skriva blogg hahahha, om du inte gillar min blogg eller om du inte är intresserad av mitt liv, varsågod STICK ingen har bett dig läsa den. Men jag vet att du VILL veta vad som händer i mitt liv, just därför tar du dig tid att klicka in på min sida, och även att kommentera. AND BTW, jag VET att jag är fin, behöver absolut inte din åsikt eftersom att jag inte frågat om den heller. (Don't hate me because I'm beautiful, hate me because... Well, okay. Hate me because I'm beautiful hihi:)

Men men, det skrevs en hel massa annat bajs som jag inte ens vill nämna här, för det är så jävla barnsligt och omoget så det är sjukt. Jag trodde vi hade kommit över såna grejer nu i vår ålder. Men tyvärr så växer vissa aldrig upp, och det är en skam. Verkligen.

Så, "Maya"... nu hoppas jag att DU tagit lärdom av det här. För det fanns absolut ingenting intelligent i det du sagt som jag ska ta lärdom av... eller jo förresten, en sak jag lärt mig är att "DET GÅR INTE ATT LÄRA EN GAMMAL HUND SITTA".. gå klura på den du.


ps. tack pejman! hahaha:)


ss






Peace n love / N =)

Kommentarer
Postat av: katta

bra däär av dig..

2009-09-06 @ 14:43:16
URL: http://chiiquiitaaa.blogg.se/
Postat av: sanii

hahha Naaz, bra där! det är så de får på deras fula käft! Love to you <3

2009-09-06 @ 17:27:36
URL: http://saniitha.blogg.se/
Postat av: amandaN

haha, det var bara en tidsfråga innan ngn av dina haters skrev en dum kommentar, *gillar ditt inlägg det var bra :)!*

2009-09-06 @ 20:45:37
URL: http://amandaniva.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha asså till och börja med kan den där ''maya'' skriva sitt namn eftersom hon verkar ju såå tuffff när hon skriver sånt hahaha skriv ditt namn istället om du är så tufff annars skriv inte ens

2009-09-06 @ 22:30:17
Postat av: Yasmin

Mobbad människa! Du är djeeette fiiin :)

2009-09-06 @ 22:58:23
URL: http://ilovefood.blogg.se/
Postat av: mickis



hahahahahahah NAAAZ SKA DU TA MINA ORDSPRÅK OCKSÅ xD DU E ROLIG. bajs på henne eller honom vafan de nu är

2009-09-07 @ 07:27:57
URL: http://preach.blogg.se/
Postat av: Pejman

Som tur är så känner man sig smart när folk som Maya ens öppnar munnen och försöker att få ut fakta om dig som inte de minsta stämmer in på dig !



Fortsätt med de du gör för att du gör de så bra :D

2009-09-07 @ 14:56:19
Postat av: sonya katt habib

BRA DÄÄR NAAAAAAZZZ!!!!!! du luktar fett gott faktisst, LDB är för horer

2009-09-07 @ 19:10:55
Postat av: Gol

Nazzbazz du e thööng haha :D

btw haru svart bälte i karate haha?

2009-09-07 @ 20:21:58
Postat av: Mikaela i London

STALKEEEEEEEEEEEEEER!



skulle också kunna stalka dig. för du e så snygg och cool!!

2009-09-07 @ 20:41:45
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Yasmin

HALLÅ UPPDATERA!!!!!

2009-09-08 @ 00:12:14
URL: http://ilovefood.blogg.se/
Postat av: Baby J

du luktar godis len

2009-09-08 @ 10:41:00
Postat av: insam

power to the people

2009-09-10 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0