Bara för att...

Oj, såg precis att besökar statistiken sjunkit rejält de senaste två dagarna.. kanske beror på att jag inte uppdaterar så ofta, men nu ska jag försöka slänga ihop ett inlägg ändå.

Idag när jag vaknade hade jag absolut ingen lust att gå till skolan så jag snoozade fram till halv 10, då jag kom på att jag hade ett möte med en lärare kl 10, så det var bara att hoppa i kläderna borsta tänderna o springa till skolan. Det är ju så jävla jobbigt att vi har trappor till ingången i skolan, för jag är ju inte särskilt vältränad längre så det ser helt cp ut när jag kommer upp och öppnar dörren till cafét helt andfådd haha.
Hur som helst hade jag en redovisning med min lärare och jag fick MVG hoho, så duktig är jag!!!

Gick och åt på Max med mina kära vänner, som för övrigt skrattade ihjäl sig av vissa grejer jag sa? ..jag fattade liksom inte det roliga. Men men, jag är glad att jag kunde förlänga deras liv med ett gott skratt!

Efter skolan drog jag och mickis till hemköp och köpte på oss lite godis, hahaha helt tjocka, medan vi valde ut det vi skulle köpa så diskuterade vi olika godisar, och jag tror att vår diskussion höll på hela vägen därifrån ända tills jag gått på tåget (typ en kvart efter) hahaha, "han brukar suga på dom, sen äter jag dom...fast dom brukar va ganska varma då" haha mickis du fattar!

..juste när vi skulle betala i kassan stod det en typ hemlös alkis kille utanför och försökte sälja tidningar, och man såg ju direkt vad han skulle använda sina pengar till (knark för er som inte förstod). Stackarn han va helt gullig och mumlade fram sämsta argumenten till varför man ska köpa tidningen, typ som "köp den här, för om du börjar läsa den kommer du aldrig vilja sluta läsa" eller "den här tidningen är som knark och alkohol, man blir beroende" hahaha skit roligt.

Hur som helst, idag är det fredag, vilket innebär utgång för de flesta MEN inte för mig ha!
Jag ska bara ruttna hemma för jag är trött som en gris, kanske får besök av kära sanaz såååå vi får la se vad som händer. Nu ska jag fortsätta nörda mig vid datorn.

Peace n love / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0