skolan

Hellooow, sitter här i skolan med Mickis, måste skriva lite snabbt eftersom att mina lektion börjar snart. Igår jobbade jag och för första gången gick 7 timmar jävligt snabbt, vi hade en tävling och mitt lag vann så vi fick tårta :D Jag och Charlotte körde "Vem vill bli miljonär" och hon lovade att bjuda mig på Sushi om jag svarade rätt på 2 och en halvmiljoners frågan, vilket jag gjorde hihi.. jag tänkte skriva nåt roligt, men jag minns fan inte vad det var... jobbigt, jag gör en update om jag kommer på vad det var!

Efter skolan blir det lite plugg med Mickis hemma, och sen ska jag dra till stan för att möta upp Nägg :)




Peace n love / N

 


Update: Haha, det var inte såå roligt som jag trodde men vi fick oss ett gott skratt när vi pratade om det, C och jag. Det stället som C rekommenderade att vi skulle gå och äta på för dom hade gudomligt god mat kanske är nedstäng pga av råttor.. och det är ju tråkigt.. tänkt om det var råttorna som var den hemliga ingrediensen liksom ... hej jag heter naz o det här är min humor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0