ready or not, here i come

Hej alla söta :)

Kul det är att gå in och se att man fått lite söta kommentarer :D
Idag har jag typ världens huvudvärk känns det som, inte så kul men det går nog över snart hoppas jag.

Duschade nyss och känner mig helt fräsch nu, älskar den känslan när man smörjt in sig med nån god kräm och sprutat lite parfym, lagt produkter i håret osv. Nice price.. förresten, ni vet såna där body butter från body shop? Dom kostar ju runt 165:- men häromdagen när jag va i kista centrum såg jag en butik som jag inte varit inne på tidigare, dom säljer typ skönhetsprodukter, allt från smink till krämer osv.
Iaf, då såg jag såna här krämburkar fast med smaker som granatäpple, vindruvor och körsbär, och dom luktade sjuuukt gott, den med granatäpple blev min favorit, och dom kostade bara ca. 90 kr, mkt billigare än body shops iaf, så om ni är sugen på det vet ni vart ni ska gå!

Som ni vet har jag min nyttiga period nu, och omg vad jobbigt det är att stå emot sötsaker! Igår innan jobbet gick jag in på Ica och va sjukt sugen på choklad och allt onyttigt man kan tänka sig, självklart var jag stark och köpte lite cashewnötter, ett äpple och två bananer? ....fyfan, det är så jävla äckligt att äta sånt när man fantiserar om andra goda saker.
Egentligen får vi inte tugga tuggummi på jobbet med tanke på att vi sitter i samtal hela tiden, och det låter inte särskilt trevligt när man sitter och smaskar i luren. Men hur som helst, min coach såg att jag började få cp ryck av att jag hade choklad och massa god mat brist, så hon gav mig ett tuggummi så jag kunde sitta still och för att dämpa suget haha..

Det hjälpte inte såå jättemkt, eftersom att jag började bli hungrig efter ett tag, och det här var mitt sätt att bearbeta hunger/suget.. (ni kan ignorera min otroligt skakiga handstil) Observera att det här är skrivet på tavlan där man egentligen ska skriva hur många man sålt ! Bra naz!

d

Nu ska jag rulla iväg nånstans, så vi hörs lite senare :)
Btw, ville bara säga att jag längtar tills på torsdag för då ska jag till Palmyras med Charlotte :D Ni som inte vet vad det är, får veta det då! Yummiiee!

Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Jennica

HÄRMIS!

2009-10-07 @ 19:19:56
URL: http://jenniica.blogg.se/
Postat av: charlie

mmmmmmmm!

2009-10-12 @ 00:04:40
URL: http://sagrelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0