Party party

Hej hopp!
Sitter nu i Årsta och softar med mina kära vänner, Yasii har nyss avslöjat att hon och Negin köpt ett presentkort till mig på Topshop, wiie :D

Anyways, ikväll har jag belönat mig själv med massa godsaker, även om jag ätit väldigt lite av varje godsak så tycker jag ändå att det känns bra. Allt från nötter, till brända mandlar, till glass med grädde och sen tårta :D

Nu sitter Nima och Tina och glor på allt jag skriver, dom är V.I.P så dom får en förhandsgranskning av mina inlägg innan de blir publicerade :) det ni ;)

Ikväll har vi dansat lite och skakat på rumpan, det behövdes men nu är jag heeelt död och vill bara lägga mig i sängen och sova, vilket jag vanligtvis brukar göra denna tid på dygnet.

Lägger in lite bilder från ikväll när jag fått dom skickade till mig! Det ska bli spännande, jag tränar nämligen på att sätta rätt vinkel när jag tar bilder nu för tiden hahaha :p

Dags att gå och vara social nu, hörs imorn!


n

Tara & Jag - Jessies Angels

Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Pejman

Hej :D

Jag tror att problemet är att folk har så mycket att göra nu förtiden så dom hinner bara komma in på bloggen o läsa snabbt de du skrivit o jubla lite och sen springer dom vidare och gör de som dom måste men forsätt skriva de är jätte kul att läsa :D



Mvh Pejman

2009-10-11 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0