kärringjävlar

Hej! Fyfan jag måste verkligen berätta det här.. lovade Negin att jag inte skulle göra det eftersom hon tyckte det var onödigt och säkert jätteointressant men jag borde ju fan skriva ett debattinlägg om detta!

Igår när jag var påväg in till stan så gick jag på tåget, satte mig i ett bås där det bara satt en person. Jag satte mig ner bredvid honom med det ena benet över det andra (ni fattar?)och åkte några stationer.. sen helt plötsligt går en kvinna på tåget, och sätter sig mittemot mig.

Hon tittade på mig helt missbelåtet och mumlade nåt för sig själv, tittade ner mot mina ben och gjorde typ grimaser.. JÄVLA KÄRRING tänkte jag, att hon ens har mage att komma och sätta sig mittemot mig där jag satt FÖRST!!! och sen himla med ögonen för hon tydligen tyckte att mina ben tog för mycket plats?

Till sist blev jag irriterad och fråga: ursäkta, men stör det dig att jag sitter med benen i kors eller? Och vad svarar kärringjäveln: JA MEN DET ÄR VÄL KLART ATT DE GÖR! Jag ba....ehh okej.. och tog bort mitt ben.. och då skämdes hon och ba öhm..tack!(fast fortfarande med en lite otrevlig ton) .. jag såg det klart och tydligt hur hon förvandlades till en tomat, antar att hon trodde att jag var en typisk förortstjej som skulle försöka irritera henne ännu mer (vilket jag hade grov lust att göra men höll mig)

Fattar inte.. hur fan kan man gå och sätta sig där någon annan redan sitter som en normal människa, och sen gnälla och himla med ögonen över att det tar för mycket plats? Sätt dig inte där nästa gång fan.. åhhhhhhhh jävla AÖKGH%#%# blir så sur när jag tänker på det.

Anyways, jag kom hem från jobbet nyss. Jag hade för första gången inte med mig nåt gott tilltugg dit så jag blev skithungrig mot slutet, och min älskade Charlotte och Insam delade självklart samma känsla som jag hade, så vi löpte till donken och tjockade oss :D btw.. det snöade? Hej jag hade skinnjacka och darrade som ett får, så min kära mor plockade upp mig med bilen :D

Jag vet att några har skrivit att jag ska lägga upp mer bilder, och det ska jag så fort jag får tillgång till en kamera igen!

Nu ska jag försöka svara på era frågor!


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: charlie

det gick från en cheeseburgare till en hel meny, livets njutning!

2009-10-13 @ 22:46:32
URL: http://sagrelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0