Jobbar för mkt, pluggar för lite

Ni vet hur det är när man väl börjat tjäna sina egna pengar?
Allt annat blir liksom ointressant man vill bara ha mer och mer haha, finns inget bättre än datumet 25:e då man är fri att göra vad man vill med det man tjänat in!
Men tyvärr så märker jag att det går ut över mitt plugg och min träning.
Jag har nästan aldrig tid för att plugga med tanke på att man är så trött när man kommer hem från jobbet vid 22 tiden.. och så har jag knappt tid för träning, eftersom när jag får en öppen lucka (ledig tid) så måste jag utnyttja den för att plugga..

Nog om det! Idag blir det skola, jobb och förhoppningsvid hem och plugga.. usch! Men jag måste måste måste! Har liksom 2 prov på Fredag och ett nästa vecka..

Igår började min "nyttiga dag", ååh vad jag höll mig från att äta godsaker, men jag kunde tyvärr inte stå emot mina kära kryptoniter och 7-elevens coffee cooler, men det gjorde inget.

Jag försöker att undvika att äta mycket av saker som innehåller mycket kolhydrater som till exempel, pasta, ris, potatis, bröd osv. Jag undviker inte det helt utan jag äter bara mindre av det.. Sen blir det mycket grönsaker och kyckling eller fisk, ibland kött. Men kyckling och fisk är min prioritet. Gillar man inte fisk kan man ju ta Omega-3 tabletter för de inehåller fiskolja, som är nyttigt :) Men som sagt jag undviker HELT att äta saker som godis, chips, läsk osv. Inte bra!


Här om dagen testade jag chokladmasken som jag köpte innan, om ni minns den. Den va faktiskt riktigt bra, min hy fick jättefin lyster sen, och den lukta så gott så man ville äta upp sig själv.. dock va synen inte lika vacker haha, den bjuder jag på. Hej mina ögon ser kolsvarta ut?!

s

Här är en "efter" bild, när jag var klar med allt. Titta så slät hyn ser ut, jag lovar att det va tack vare masken!

s

Och till sist så tänkte jag visa ett nagellack som söta Helin köpte till mig, det är svart glitter men det är inte världens bästa kvalitée på bilden, men den duger!

d

Visst blev det snyggt?? :)



Nu bär det av till skolan!



Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: insam

vetu va ja ska göra?

ska ba vräka i mig frukt o grönt

2009-10-06 @ 12:46:59
Postat av: Anonym

tack för svaret :D du är skitvacker förresten =)

2009-10-06 @ 16:05:57
Postat av: emilia

du ser bra ut :)

fina ögonbryn!

2009-10-06 @ 16:23:10
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: Mikaela O

alltså du e FÖR snygg :D



ps. jag tycker ej du ser mullig ut eller nått. jag tycker din kropp e FIN. Så de så!

2009-10-06 @ 17:47:13
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Sanii

Snygging! Men Naz!!!!!!! skärp till dig nu, satsa på plugget. Du lovade ju att du skulle göra det ;)



pussss

2009-10-06 @ 17:55:27
Postat av: Victoria ♥

OOOMG va vacker du är :O haha seriöst

2009-10-06 @ 18:09:33
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: tack :D

2009-10-06 @ 21:14:22
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va söt du e :)

2009-10-06 @ 21:28:38
Postat av: Anonym

shit vad vacker du är

2009-10-10 @ 14:10:42
Postat av: Roz

Heeej

va heter masken o vart köper man den ifrån bra resultat!

vet du någon bra mask till att få ren hy utan finnar o purer?

2009-10-29 @ 01:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0