i aint got no headline

Hej igen!

Nu känns det lite bättre, tack gud för alvedon! :)
Jag berättade aldrig vad jag fick för födelsedagspresenter i år.. det blev inte så många men det är fullkomligt förståeligt.. börjar bli gammal.

Kan börja med att berätta att jag fick en Hugo Boss parfym av Bobo, jättesnällt.. :)

Sen blev jag bjuden på mat och fick ett jättefint halsband av min älskling Vida :D
Fick även ett presentkort Face Stockholm av Vendator-tjejerna, och en stor bukett med rosor, hann tyvärr aldrig fota dom :(
Av brorsan fick jag en röding (500:-) för er som inte förstod och av andra brorsan ett presentkort på Media Markt :) Och slutligen av mamma och pappa, 15 000:- på mitt konto, gulligt :) Har även en present som väntar på mig, från Negin och Jess.. Det blev för stressigt för att hinna till min middag i tid så presenten blev kvar hemma haha shit happens :D

Frågan är vad jag ska köpa på Face Sthlm? Jag är inte typen som sminkar mig särskilt mycket, men jag har en väldigt blek period nu så är det nån som vet om deras foundation är bra kanske? Jag har hört att man kan bli sminkad efter vilka färger som passar en, och sen får man välja produkter för ett visst pris? Stämmer det?

Har fått några kommentarer om hur jag brukar äta nu när jag äter nyttigt, och som jag nämnt innan så äter jag nästan allt men försöker att undvika socker och sånt onyttigt.. och försöker äta mer grönsaker vilket jag är dålig på.. Jag och Mickis åt på Food Court här om dagen, jag bestämde mig för att testa nåt nytt, men det slutade med att jag gick därifrån snuvig, varm och halvt svettig av den starka maten haha, blev nån slags curry wok.

d

Den ser mildare ut än vad den var.. jag antar att det var chilisåsen i riset som gjorde sitt.. eller? :s


Juste! Igår åkte jag och Charlotte efter jobbet till Årsta och åt på Palmyras, och jag kan garantera er att där finns den godaste  och största kebabtallriken jag nånsin ätit i mitt liv, man får sjukt mkt på tallriken, men låt er inte luras, det kostar liksom 95:- för en tallrik så, det är klart dom ska lägga mkt! Riset var också skitgott men jag lär nog ta pommes nästa gång.. det är liksom en vana! Det som är bra är att man får ta vitlöksåsen och alla andra tillbehör själv :D

d

Åhh, hungrig jag blev nu :( Måste gå och käka nåt!

Peace n love / N










Kommentarer
Postat av: Anonym

fast riset är väl kolhydrater eller och var det inte de du skulle undvika? :P fast iof behöver du ändå inte banta haha :)

2009-10-10 @ 13:33:08
Postat av: Anonym

HAHA sen när sminkar inte du dig Naz, Makeup queen with a dot here or there, kör på bara. Lila ska vara väldigt inne i år.

2009-10-12 @ 05:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0