hej hej hallåå

Nu är det så att jag kanske börjar blogga lite mer regelbundet, med tanke på att mina kära vänner börjat klaga haha. Jag hade idag planer på att vakna 06.00, packa kläder och dra till gymmet innan skolan??? Det roliga är att jag typ aldrig lyckats komma i tid till en lektion som börjar 08.20, och nu försökte jag vara på gymmet 06.30? Ofta..
Slutade med att jag snooza fram till 9 och sen la jag mig i soffan och tittade på tv!

Jag har verkligen insett nu hur viktigt det är med träning och motion. Det är sjuuukt hur viktigt det är, inte bara för hur man ser ut men också för hur man mår.
Igår skickade en tjejkompis bilder till mig från mitt födelsedagsfirande, och herreguuuud säger jag bara, jag har lagt på mig en hel del! Jag tycker absolut inte att det är något fel med att vara mullig eller så, men det är bara det att man jämför med hur man tidigare sett ut och det är jäkligt stor skillnad i mina ögon. Så från och med idag blir det nyttig mat, och träning minst 2 ggr i veckan!

Finns fler bilder från kvällen som jag inte fått än, men jag bjuder på en bild på mig o Mulkiiiiii <3



Peace n love / N





Kommentarer
Postat av: Milkshake

gueeeeeess who? Hahaha vi ser kattiga ut på bilden

2009-10-05 @ 10:49:05
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: Mikaela O

Vilken bild är ful?!

2009-10-05 @ 15:53:01
URL: http://ilove
Postat av: Sanii

Naz :O är det du??? very hot!! I love ur hair, so sexy ;)



misss uuuu

2009-10-05 @ 16:42:54
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur du gör för att äta nyttigt ? :) det är så svåårt att veta hur man ska göra haha..

2009-10-05 @ 19:28:39
Postat av: Anonym

gaaaaalet vackra! :D

2009-10-15 @ 11:20:13
Postat av: mehmet

vilket land kommer du ifrån då? :)

2011-08-15 @ 00:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0