good niday

Hej hopp!
Måste dra iväg till jobbet om ett tag så jag orkar inte anstränga mig mer eller mindre för att slänga ihop ett bra:igt inlägg.. så ville bara säga att jag längtar tills på lördag, då jag ska ut med alla tjejerna först middag på T.G.I Fridays, sen får vi se vart vi går efter. Imorn ska jag dra till Solna en snabbis med Jennifer för att köpa nåt till lördagen, och sen efter det ska jag åka och träffa Vida sötnosen som har kommit till Stockholm, mysigt :D

Det här är lite gulligt som jag fick igår av bland annat Jey och Bobo.. tårtan ser godare ut än vad den smakade, men det är ju tanken som räknas! Gulligt :)

d

d

Kommentarer
Postat av: insam

tönt, hon käkade upp chokladen o kom utan nått till jobbet

2009-10-02 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0