förortstjej+ebbagrön = nåt gick snett

Sitter här och hypar upp mig själv till Ebba grön - Die Mauer! Påminner mig om min kusin Mina och dom dagar då vi brukade stå och uppträda låten för familj, släkt och vänner.

Imorgon är det skola igen vilket innebär att vi har något slags spexfoto(?), haha vi ska föreställa antingen en hårdrockare eller fjortis, och självklart valde jag hårdrockare.

Jag lyssnade faktiskt på hårdrock ett tag, diggade till Metallica hela dagarna, men sen kom jag ur den fasen.
Jag tycker dock fortfarande om att lyssna på deras låtar (dom jag kan) men håller mig till rnb och ragga hållet.. Funtar på hur jag ska göra med håret, sminket och kläderna.. får se hur det blir, eftersom jag inte har någon slags inspiration för tillfället.

Imorgon blir det som sagt Palmyras med älsklingen Charlotte jag längar fortfarande sjukt mkt.. jag undrar verkligen hur segt morgondagens jobb-pass kommer att gå... men den som väntar på något jävligt gott väntar aldrig för länge.

Duktig som jag är så fick jag ryck idag och bestämde mig för att gå ut och springa, tog på mig massa kläder och ett par skitfula gympadojer, slängde i hörlurarna och drog iväg. TUR att ingen såg mig för jag hade aldrig visat mig ute igen om det hände.. jag såg rent av förjävlig ut. Anyways, jag lyckades springa 20 min men sen började det göra jävligt ont i öronen och halsen.. jag tror att de berodde på att jag andades in så kall luft.. (nej vi skyller inte på min kondition).

Som belöning för detta köpte päronen hem pizza från en pizzeria i St Eriksplan som har typ världens godaste pizzor, sådär tunna och skitstora. Fett gott.. hade lite bearnaisesås på sidan oxå thihi :)

Nu är det slut på det roliga, dags att göra något mer vettigt.

Peace n love / N


Kommentarer
Postat av: mickis

har du kopppaaaaaat mitt inlägg eller ;)

hihi puss på nosen

2009-10-08 @ 15:43:37
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0