Svar på frågor

Postat av: :)

vilken skola går du i nu? tar du studenten i år?
vad jobbar du på för jobb, hur fick du det?
lägg ut mer bilder, de blir roligare då =)

Svar:

Jag går på Löfströms och ja, jag tar studenten nu i vår :)

Jag jobbar på ett TM företag som heter Vendator, och jag fick det genom att jag blev uppskriven av en kompis och gick sen på intervju!

Jag ska försöka lägga ut bilder så gott det går! :)

 

Postat av: jagtrorduvetvemdetär hihi

varför är du så snygg?

Svar:

Jag har faktiskt ingen aning vem du är haha, tell me? Och tack :)

 

Postat av:

Är du singel?

Svar:

Mitt privatliv håller jag utanför bloggen!


Postat av: nåånnn

1. har du nånsin blivit sårad av en kille?
2. har du nånsin blivit sårad av en kompis
3. du är fett snygg
4. jag håller med, lägg ut mer bilder ;)

Svar:

1. Nej det har jag inte.

2. Ja, tyvärr!

3. Tack så mkt :)

4. Som sagt, jag ska försöka så gott det går! :)


Postat av: Mikaela O

Tycker du jag är söt?
Kan vi bli tillsammans? :$
Vad är din favorit färg, haha?

Svar:

Jag tycker du är lika söt som honung! :)

Vi är väl redan det?

Min favoritfärg...hmm, svår fråga men det måste nog vara svart? Jag älskar dock alla färger!


Postat av:

är du tesammans med nån? i så fall vem o hur länge

Svar:

Som sagt, mitt privatliv håller jag utanför bloggen!


Postat av: milkshake

hur är en dag i Naz vardag? visa gärna i bilder från morgon till läggdags!

när ska vi ses igen??

och till sist, vad tycker du om mulki?(våga bara yttra något negativ matkompis) ;)

Svar:

En dag i Naz vardag är inte världens roligaste, det börjar väl med att jag vaknar sent vid 10 tiden eftersom att jag inte hör min väckarklocka ringa vid 7.00, sen upp o tvätta ansiktet, borsta tänderna dra iväg till skolan, käka lunch, gå på några lektioner, gå hem softa lite, dra till jobbet, komma hem vid 10, titta på Victoria (en spansk serie jag följer) sen raka vägen till sängen! Har tyvärr inte bilder på detta haha!

Antar att vi kommer ses 24e oktober.. min magkänsla säger så, men vem vet?

Jag tycker Mulki är världens gulligaste och skönaste tjej att umgås med, u get me and i get u, thats why vi klickar;)

 


Postat av: Tessan

Hur mår du ?

Svar:


Jag mår bra, hur mår du själv haha?
Postat av: moiettoi

Vart noppar du dina ögonbryn?

Svar: Jag noppar dom själv ;)


Postat av: ;)

nämn 3 saker om dig/din personlighet som nästan ingen vet

Svar:

hmm, svår fråga.. som nästan ingen vet?

Jag har ett hett temperament, ganska kort stubin och jag stör mig på de flesta ungar för dom är så irriterande! (7-14 år) Observera INTE ALLA, men det allra flesta! Haha.. stackars det barn som får mig som barnvakt..


Postat av: Romeo

- ge 5 egenskaper en kille bör ha.
- vad är din favorit maträtt?
- var klubbar/festar du?

Svar:

Oj, 5 egenskaper? Han ska vara ödmjuk, en god lyssnare (jag gillar att babbla), smart, framgångsrik och omtänksam!


Postat av: ----------

Har du piercing nånstans på kroppen?
Tatuering?
Ska du plugga vidare? Om ja, till vadå?

Svar:

Ja, jag har en piercing i naveln.

Ingen tatuering!

Ja, jag ska plugga vidare, men är inte säker på vad jag vill bli än!


Postat av:

hur lång e du o hur mkt väger du?

Svar: Jag är 1.71 cm och väger ca 62 kg :)

Postat av: Tina

Heey! Gillar din blogg galet o ditt sätt att skriva, märks att du har humor! Tycker att du är jättevacker också, älskar dina drag! Ville bara fråga om du har något bra skönhetstips för hur man ska sminka sig och så? Tycker du verkar så naturlig, använder du dig av något speciellt?

Keep up the good work!

Svar:

Hej hej! Tack så mkt, gulligt :)

Hmm, bra skönhetstips.. alltså jag är inte expert på det området men jag kan säga att jag använder mig inte av något speciellt när jag sminkar mig. Lägger oftast lite foundation som är lika ljus som min hy på näsan och drar ut den lite med fingrarna mot under ögonen, sen lägger jag på lite solpuder hela ansiktet, men lite extra på kinderna istället för rouge.

Sen böjer jag ögonfransarna och lägger L'Oreals mascara som heter Telescopic, och ibland fyller jag i ögonbrynen med ögonbrynspenna från H&M :) Hoppas du fick ditt svar!


Postat av: ?

Har du några syskon? Om du har...kommer ni bra överens

Svar:

Ja, jag har 2 äldre bröder. Kommer bra överens med ena, och mindre bra med den andra.. men thats the way it is :)

 

Så ja, då var det klart! Försökte svara så gott jag kunde :)

Nu blir det Victoria sen sömn!


Peace n love / N

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du rekommendera någonstans där dom noppar ögobryn fint?

2009-10-14 @ 00:38:02
Postat av: Mats

Hej



JObbar du på Vendator än? Vad tycker du? Nyfiken för vi diskuterar Vendator i Hofors nu.



/Mats

2009-12-20 @ 23:58:08
URL: http://galaxybloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0