träningsvärk och ångest..

Shit jag har fortfarande grov träningsvärk ifrån förrigår när vi var och dansade, fett jobbigt i nacken känns det mest haha.. och har sån ångest över att jag missade min första lektion idag 8.20.. men fan, jag har en lektion där sen har jag ingenting ända fram tills halv 1.. Hur som helst så ska jag gå nu och äta nåt, sen duscha och klä på mig o rulla uuutttt.

Hoppas ni har en bra dag :)

(btw hade besöksrekord igår hihi :D )


as

Jag, Sherri och Jess - (haha ser ut som en kines här)


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: amandaN

haha ;) träningsverk och grejer! Dancehall = fina ben och rumpa. Tro mig bästa träningen faktiskt!

2009-08-31 @ 14:16:06
URL: http://amandaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0