Svar på frågor

Nu är frågestunden slut mina kära läsare, här får ni era svar :)

kyydydy:

Hej jag undrar vart du bor vilken dörr vilket rum e ditt vilken färg har du på ditt sängöverkast?

Svar: bor i det vit röd randiga huset, den bruna dörren, rummet har du till vänster och sängöverkastet lyser neon grönt :)


Mammad ghanari:

salam bande esmam Asghar Pashmak hast man ye soali daram mikhastam bebinam aya shoma Karate baz hastin? Dar khanaton fars darin ke bekhayn befroshin? BE OMIDE DIDAR

Svar: Salam arz kardam! Bale doroste, karate baz hastam va alan ye koloob baraye kasani mesle shoma baz kardam, tashif biyarid ma dar ekhtiyaretoon hastim. Ye farsh hamin chand rooz pisha tooye boloket gozashtam, mitonid berin onja be ghola kharejia "bod" bezarid, az 100 kr shoro mishavad. Ghorbane shoma.


Nane noghli:

hajsan ja eskriva feron min dotter labtåb jag vill feråga om do vill gifta min påjke? han hetterre Hamid och han sälja ris i kista gerossen?

 

Svar: Jag har haft en hemlig crush på honom ett tag nu, jag är så lycklig över att ni tog initiativet till ett tvångs äktenskap. Hamid 4-ever <3


Cupcake:

HEEEEEEJ NAZANIN SHEET JA ÄLSKAR DIN BLOGG ASSOOHH DU E MIIIN BABY BOOOO BOO..fan assohh L-skarejjjj coooook mkkkt att ja typ vill stooppa en pinne i halsen o spy upp min cupcake

Svar: Tack, det uppskattas verkligen. Finns det någon kurator på din skola? hahaha


Fia el snoppo:

Hej jag undrar vad nazanin betyder? jag har hört att de betyder söt och kvinnans underliv..hur går det ihop? // Snoppfia

Svar: Kvinnans kropp är något vackert och på så sätt förknippas det till ordet "sweetheart". Alla vi tjejer har en sweetheart :)


.bäst.i.anus.test :

Hej Naz! Jag undrar vad du tycker om fattiga-riddare...Bra eller Anus?

Svar: En vän till mig lagade såna till mig en gång, kanske inte borde dra alla kockar över en kam, men än så länge är det väldigt Anus!


Mikaela O:

Varför är du så fin?
Har du något husdjur?
Om du fick välja hur du skulle dö, hur skulle du dö då?
Hur har din blogg blivit så stor? Är det för "mikz" länka dig?
Har du några syskon?
Kan jag få bli lika kattig som dig, snälla?

Hoppas du tar dig tid att svara på dessa JÄTTE SERIÖSA frågor.

<3

Svar: 1. Jag rår inte för att jag ser ut som jag gör hjärtat.

2. Jag har flugor och getingar idag, kanske skaffar kackerlackor imorn?

3. Om jag fick välja hur jag skulle dö, så skulle jag antagligen vilja dö i sömnen, smärtfritt och utan rädsla.

4. Ja, min blogg har ca. 5000 läsare per dag och det är mycket möjligt att det är tack vare Mikz.

5. Jag har två äldre bröder :)

6. Vet inte om man får va så generös med sin kattighet, men låt gå för den här gången då ;)


Mina:

om det inte fanns ngt att ata kvar pa jorden, men du fick valja mellan appelpaj med vaniljsas, eller pulvermos (tillagat pa ditt vis), vad skulle du valja?

Svar: Det är en väldigt svår fråga faktiskt, jag äter äppelpaj och vaniljsås as Im writing, men tror nog jag väljer potatismosen ändå. Den är gudomlig!


Jennica:

om du var kille, skulle du vara kär i mig då???

Svar: SÅÅKLAAAAAART!


big boy:

finns det någon i din skola som du är intresserad av?

Svar: Nej.


(: :

Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?

Svar: Det finns så många som är sjukt snygga, men det skulle nog vara Tyson Beckford!


sanii:

Älskar du mig ? :)

Ofcourse I do baby, saknar dig!!!


åäö:

ge 3 egenskaper en kille borde ha.

Svar: Han ska vara smart, ödmjuk och förstående!


F:

-hur snygg tycker du att du är från en skala 1-10?
-vilket gymnasium gick du i? hade du någon fiende? eller någon du inte gillade?
-vilka bloggar läser du?
-vem av dina vänner tycker du är finast?
-är du oskuld?

Svar: 1. När jag mår som bäst ger jag mig själv en klar 10:a !

2. Jag gick i Solna Gymnasium, men bytte sen till Löfströms G.
Jag hade ingen fientlighet mot någon, men var hatad av en del, avundsjuka personer (säger så, eftersom jag är säker på att det inte fanns någon annan anledning till varför jag va hatad av dessa), men ja, det fanns några jag inte gillade!

3. Jag läser lite olika, bland annat mina vänners och av de större bloggarna som Kenzas.

4. Alla mina vänner är fina och unika på sitt sätt :)

5. Privat fråga.


amandaN

Saknar du nånsin några från ditt förra gymnasium ? I så fall vilka?

Vilket är ditt favorit land?

Visst håller du med : Amanda es mi favorita amiga en todo el mundo!

Hahaha puss på dig ;)

Svar: 1. Ja! Jag saknar bara Amanda och Sana! BARA!

2. Jag har faktiskt inget favorit land, men jag vill verkligen resa till Thailand, Malaysia och Kuba!

3. Claro que siii cariño!! hihi :)


Så ja, då var det klart, hoppas ni är nöjda med svaren :)

Peace n love / N



Kommentarer
Postat av: amandaN

Jag är jätte nöjd med svaren men blev lite besviken att du vill ha hamid.. trodde vi hade en deal du och ja ;P hahah

Har du läst Kristiinas blogg (min bästis) hon är i malaysia just nu ;D http://tiinaikina.blogg.se



- que bueno me gusta mucho ;) tu eres una chica muy bonita! Y espero que todo vaya bien en el futuro! besos y abrazos!



hihi



och svar på din fråga i min blogg är: Burger King ;) Akalla jag vet att du kommer vara där 24/7 och be om rabatt.. men det funkar inte så hahha skoja bara! Eller? ;)



te amo <3

2009-08-30 @ 22:25:10
URL: http://amandaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0