Party!

Igår blev en riktigt lyckad kväll, det var verkligen sjukt roligt. Började med att jag och Yasi möttes upp i fridhemsplan för att sen påbörja vår nästintill oändligt långa resa till åkersberga. Haha jag skojar inte när jag säger att jag satte mig på tåget 16.57 och var framme 19.45.. 2 timmar och fucking 45 min?!?!?! Ni som ska dit av nån anledning, ta flyget! Starkt rekomenderat!

Hur som helst så softa vi där med alla roliga tjejor, lekte lekar (18+), åt mat, dansade och hade oss. Jag hade egentligen inga planer på att följa med ut senare, utan jag hade tänkt åka hem men när jag väl var med folket blev jag så taggad så jag var tvungen att haka på, (vilket dom hade förväntat sig också haha), så jag bytte om till en lite mer party outfit och så drog vi ut. Resan dit gick sååååå snabbt för vi hade så jävla kul på vägen. Sanaz var nog den som flippade mest haha, tung e du göllet :)

Vi drog till Harem, en orientalisk fest för er som inte vet, på Clustret. Det var ganska tomt de första 5-10 minuterna, och vi kom ändå dit typ halv 1, men sen fylldes det på och vi hade skit kul. Orkade inte åka hela vägen hem kommunalt så jag bad pappa komma och plocka upp mig, och passade på att skutjsa hem Yasi och Nilo också. Haha Nilo gullunge satt och berättade historier om hur hon räddat djur i olika länder för min pappa, o jag kunde inte sluta skratta åt henne haha. Bästa!  Som sagt en riktigt lyckad kväll :D

Bilder kommer snart :)

Peace n love / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0