lite tidsfördriv..

Har som vanligt tappat bloggsuget igen haha, men det blir så tråkigt att blogga när det står att man har många läsare men så få kommentarer, boring boring. Häromdagen när jag va påväg hem till Rissne, stötte jag på tvåpersoner som var påväg upp för rulltrappan.. de försökte göra någon slags misson så att ingen skulle upptäcka att de faktiskt befann sig i Rissne, med tanke på att det är emot deras tankar och värderingar där de kommer ifrån, att åka till sådana ställen. (Dessa personer bor på den röda linjen, mot skäris hållet..) anyways, jag lyckades fånga ett fåtal bilder på dem som blev ganska lustiga haha..


..Först ut hade vi denna bild, de vägrade att visa sig helt eftersom de var oroliga att de skulle kunna spridas på nätet....


dd

Efter lite snack öppnade sig killen här nedan och kom ut ur "garderoben" om man säger så.. ja, han är gay. Fast det märkte jag ju innan han ens sa det.. kolla paraplyt liksom..
dd

Vi pratade lite till och jag lyckades övertala dom att det är okej, att bilderna är i säkert förvar...de blev glada och poserade mer än gärna, de var även villiga att  visa den fina skyltet bakom dom "Rissne" !

dd

Tara & Wizzy


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Mikaela O

lovar sak kommentera mera.



ps. du e bästa fotograf!

2009-08-29 @ 04:06:25
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: naaz

tack mickan

2009-08-29 @ 13:09:00
Postat av: trish

´hahahaha du e sjuk, wizz har gjort bort oss

2009-08-29 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0