irriterad!

Fyfan vad irriterande, har suttit i en timme nu och försökt ladda upp bilder från min nya kamera, men det är nåt konstigt med programmet man skulle installera innan, hi tech saker, fattar noll. Anyways har varit sååå seg idag, fan lyckades gå upp 8 av nån anledning och har bara längtat efter en säng att sova i sen dess.. vi fick veta att lektionerna börjar redan idag! ångest.. drog till jobbet senare, ska sitta på Tele2 nu, kul kul för det blir mer pengar i fickan hoho.

Haha på vägen hem ringde mamma och ville att jag skulle köpa cola med citron smak? ...sprite mamma! hahaha fett gullig hon kom inte ihåg namnet.. ska lägga upp lite bilder sen när jag klurat ut hur detta fungerar. Så ja Sanaz nu har du något jävligt intressant att läsa innan du lägger dig :)




Michael Jackson - Human nature
Min favorit! :)

Peace n love / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0