I'm back

Från och med nu kära vänner, har jag bestämt att jag ska börja blogga igen.. som vissa vet var just den här bloggen "nanaz" rätt så poppis förut och pga vissa anledningar kände jag att jag behövde lägga ner den.. men hur som helst nu är den tillbaka, och har bestämt att jag inte ska vara lika personlig som jag tidigare varit, finns många personer som är för nyfikna på ens privata liv och det kan sluta illa.

Just nu ska jag dra till jobbet, men mer regelbunden uppdatering osv blir det när jag ser att jag får fler läsare, för nu ligger statistiken på noll haha.. dags att börja göra reklam.

Nu ska jag rulla ut, och ikväll blir det antagligen nivå med några vänner och arbetskollegor, men lär nog inte dra ut med dom senare.

Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: amandaN

Äntligen, naaz is back :D ! <3

2009-08-21 @ 15:00:32
URL: http://amandaniva.blogg.se/
Postat av: s

:D

2009-08-21 @ 15:50:13
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: beundrare

äntligen.

2009-08-21 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0