hej hej hallåå

Nu är det morgon och jag är trött som alltid, men av nån anledning har jag energi nog att sitta här och blogga haha. Ska dra till skolan snart men först blir det en liten frulle, ett stort glas oboy och nåt gott till för er som är otroligt intresserade!
Måste ta och köpa nya block och pennor, men det känns så onödigt för att i slutet av terminen så slutar jag upp med att jag har ALLA ämnen i ett och samma häfte haha..

Min mobil har blivit sjukt seg, den stängs av hela tiden och hakar upp sig, så jag sitter och rensar lite bilder och ljud.. just nu spelar jag upp ett samtal mellan mig och min vän nod när hon sjunger "när jag var ett vårtsvinsbarn" - Lejonkungen, lät ganska kul med tanke på att hon hade en viss svårighet att sätta rätt ton.. men hur som helst måste jag skynda för annars hinner jag ej äta.

Peace n love / N




UPDATE: Enligt en hemlig källa så kan Nod faktiskt sätta den tonen när hon är frisk, det var svininfluensan som påverkade rösten.

Kommentarer
Postat av: Brunettbella

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja älskar din blogg en är suverän...hur mkt får du i månaden? kan du inte ha en såndär blogg frågestund så alla dina läsare kan ställa frågor?? PUSSSS

2009-08-25 @ 23:24:51
Postat av: amandaN

:D hahah kan tänka mig nod sjunga den ;p



haha vem e brunettbella?? jealous reader as usual?

2009-08-25 @ 23:58:55
URL: http://amandaniva.blogg.se/
Postat av: Nod

Haha orre, först dissar du min röst, sen min sjukdom..

IT WAS A COLD DAMN IT

2009-08-26 @ 00:18:13
Postat av: yourhighness

naaaz skiicka snaaaaaaaaabbbt ahahahahah

2009-08-26 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0