dancehall baby

Hej alla glada och mindre glada :)

Idag har varit en ganska rolig dag faktiskt, det började med att jag skulle åka till kista med Jennica, men fick reda på att det är öppet hus på den dansskolan jag ville börja på, så det blev ändrade planer och jag åkte in till odenplan för att träffa Binta och Jennifer för att gå och dansa. Man fick testa på olika dansstilar men jag gick bara på två, och den första va dancehall som Binta var instruktör till, fett duktig btw. Sen så testade vi på lapdance.. jag vet att det låter fel, "lapdance" men det var inte alls som man tror, utan det var såhär Pussycatdoll dans så det var helt okej, men jag håller mig nog till dancehall. Det var fett kul men jag märkte att jag såg lite klumpig ut när jag dansa haha, men det kommer väl efter ett tag när man kommit in i det hela.

Sen när vi var klara där åkte vi in till Gamla stan eftersom Bintas syster Isatou skulle pierca tungan, och det blev väääärsta dramat haha, det var så jävla kul för Isatou hade inte målsmans tillåtelse för att pierca sig, men Binta berättade att hon var hennes äldre syster och att det var okej för deras mamma att hon skulle pierca sig, men killen som satt där försökte med sin trasiga svenska sätta upp egna regler för vilka krav man måste uppfylla för att pierca sig. Som till exempel att man MÅSTE ha samma mamma och pappa, annars går det inte WTF?!

Efter lite tjaffs o så gick vi därifrån, och Binta var skit sur och skrek massa saker till killen i affären och gick ut därifrån. Vi gick en bit och Binta var fortfarande så arg att hon ville ringa upp den här killen och skälla ut honom rejält, så jag och Isas kompis gick tillbaka till honom, och jag frågade honom om hans visitkort.. han tvekade lite och sa att han tagit åt sig av att Binta skrikit fula saker till honom och sa att han också kunde kalla henne för fula ord som neger osv eftersom att hon kallat honom jävla arab. Vi gick ut tillbaka till Binta som tog upp mobilen för att ringa honom (har spelat in samtalet kommer att lägga upp klippet här nere) och det gick så långt att vi gick tillbaka till butiken, Binta fucka ur lite till och vi stod bara och garvade som fan medan hon kokade av ilska.

Snubben såg helt skakig ut och vågade typ inte säga så mycket, stackarn kunde inte så bra svenska heller, men dock försökte han visa att han pratade GRYMT bra engelska (vilket han inte gjorde) haha men den va iallafall bättre än hans svenska. För att göra en väldigt långt historia kort, så slutade det med att Isatou fick sin tunga piercad och alla var glada och belåtna. Efter det gick vi till donken, åt en snabbis och sen drog vi hem.. På vägen till donken såg vi den här sjuka kvinnan som går runt på stan och jagar folk och typ kastar förbannelser över dom haha, ni kanske har träffat på henne, hon var fan skit läskig haha, jag filmade henne när hon jagade tjejerna vid gamla stan, och typ en timme senare såg vi henne på perrongen i Hötorget haha lyckades filma henne där också, det klippen kommer också upp här nedan.

Oj nu blev det ett sjukt långt inlägg, men det var så mycket att berätta haha:)

 

 

Och här ser ni den galna kvinnan som jagade tjejerna vid Gamla stan...

 

 

Här ser ni henne igen fast i Hötorgen haha crazy ass bitch :D

 

 


Glöm inte att ni fortfarande kan ställa frågor i kommentarsfältet några inlägg längre ner :)

 

 

Peace n love / N


Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHAHAHAHAHHAAH

2009-08-29 @ 22:21:20
Postat av: amandaN

OMG vilken dag! Hahhah, hon är skitläskig den där tanten!

2009-08-30 @ 14:30:59
URL: http://amandaniva.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahahahhahaha hon har jagat mig med!!

2009-09-02 @ 00:21:39
URL: http://emmaekroth.blogg.se/
Postat av: Anonym

för det första man måste ha mamma eller pappa om man ska pierca sig och är uner 18. och om hon kallar honom jävla arab varför får han inte kalla henne neger? den där tjejen verkar ha problem helt jobbig brud, ta med mamma nästa gång ni ska pierca er snorungar

2009-09-03 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0