Baby J

Helloow.. sitter här helt död efter en lång dag i skolan och på jobbet, vill bara gå och sova men kan tyvärr inte göra det än eftersom jag sitter hemma hos min bror. Har ju fått en ny mobil, med the sims spelet på, haha har blivit helt beroende av spelet, och det är faktiskt ganska skönt när jag åker långa sträckor på tåget eftersom min mp3 inte funkar längre :( men men, tänkte bara skriva att jag och Jennifer precis har smidit lite planer inför i vinter/vår. Det blir kul om allt går som det ska :) Får se hur hårt vi kan jobba för att kunna göra det.. än är det hemligt men om det blir aktuellt får ni veta vad det är ;)

Nu ska jag försöka sova, men det här jävla sims spelet got me so addicted, så det blir ju lite svårt. Men jag MÅSTE komma i tid till skolan imorn, ajja bajja. Godnatt på er <3

sdf

Jennifer <3



Peace n love / N


P.S
- har rätt så många läsare men inte alls många som kommenterar? wtf? ..det blir ju tråkigt att skriva då, en liten kommentar skadar ju inte :)

Kommentarer
Postat av: baby J

jag diggar mitt smeknamn hahahahaha!!

puss azizam !!!

2009-09-01 @ 00:07:37
Postat av: Insam

ahaaaa

de va därför du frågade efter vem ja va efter messet



hörru mitt nummer är enklast, ja e fortfarande lite besviken..

2009-09-01 @ 12:43:30
Postat av: Anonym

Söt vän du har =)

2009-09-01 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0