hissa otrevlighet!

Jag är irriterad på ganska mycket nuförtiden, och med tiden så upprepar sig saker och ting fler och fler gånger vilket leder till att irritationen övergår till ilska. Jag är ARG! Varför? Jo, för att jag har märkt att det är så jävla onödigt att vara snäll och trevlig mot folk när man inte ens får ett litet leende tillbaka.

Fyfan! Snart kommer jag spricka och då kommer det fan gå ut över de personer som stört mig länge. När man går i skolan, hälsar på folk förväntar man sig självklart att folk hälsar tillbaka, normalt.
Det händer 99% av gångerna att man får ett svar tillbaka med ett leende eller eventuellt något mer. MEN MEN MEN MEN MEN så finns den där lilla procenten där, den ynka lilla procenten som stör mig så jävla mycket.

Jag har slutat hälsa på folk som jag har fått det här äckliga intrycket av, och jag tänker aldrig mer vara den som hälsar och ler från hjärtat förrän jag har fått se en jävligt stor förändring.

Ni dryga personer som tror att ni är "all that" tro mig ni är inte ett skit, omogna fjortisar som inte vet vad social kompetens är, det är vad ni är!

En annan sak som också är jääävligt störande, är folk som gnäller för mycket på saker och ting och HIMLAR MED ÖGONEN VAR 5:E MINUT FÖR ATT ALLTING ÄR IRRITERANDE FÖR DEN PERSONEN. Förr eller senare kommer det att uppstå någon slags konflikt om det här fortsätter.. det är jag nästan säker på.

aa


Nu har jag lättat på hjärtat lite, puhh!!

Dags att dra iväg till Kista för att käka på Burger King och sen gå och fixa naglarna:)


Peace n love / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0